Søg i denne blog

søndag den 21. juni 2015

Rejse-etui



Det er ved at være et par år siden jeg lavede disse rejse-etuier, men tænker at det måske ikke ville gøre noget at vise dem igen - det er jo ved at være tiden hvor mange mennesker tager ud og rejser og gerne skal have pas, penge, kreditkort, biletter og måske også en bog; "Turen går til....". Vi skulle selv en tur til Kos og jeg havde ledt efter et rejseetui i diverse forretninger og kunne ikke finde nogen der var værd at købe - mange af dem var mildt sagt også kedelige at se på.

Istedet syede jeg disse fine etuier af gammelt og nyt stof og mulighederne er uendelige. Etuiet holdes sammen af en enkelt elastik og når den ikke er i brug fylder den ikke så meget.




Mit etui er naturligvis det blomstrede og farverige og det ternede er min kærestes, til hver af dem har jeg syet en matchende toilettaske.



God fornøjelse - og god rejse!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar