Søg i denne blog

lørdag den 26. oktober 2013

Halloween-fødselsdag

Så kunne jeg lige få tid til at skrive lidt igen. Vi fik for en uge siden afholdt vores fest og det blev en kanon aften og knægten var ellevild.


Vi fik en masse dejlige gaver begge to og jeg tror at gæsterne (u)hyggede sig.

Jeg havde pyntet hele huset med alverdens krims krams og uhyggelige ting som jeg har lavet igennem den sidste måned.




Som menu-kort havde jeg lavet nogle små gravsten som jeg placerede på hver tallerken. Jeg tror jeg vil lave nogle seperate blogindlæg til at beskrive nogle af mine kreative påfund lidt nærmere på et senere tidspunkt.

Menuen bestod af:

Mosede Zombiehjerner med krogede babyfingre
 - Halverede udhulede avocadoer med avocado-creme og rejer

Fluesvampe-burgere (fremgangsmåde her)
 - Jeg havde desuden lavet labels og etiketter til diverse tilbehør, Vampyrblod (ketchup), Troldebumser (remoulade), Slageskiver (agurker), Snittet drageskæl (salat) osv. og ungerne især elskede de nye navne!

Uglegylp
 - æblegrød. Jeg pyntede hver portion med ulækre plastikfluer

Istedet for lagkage havde jeg bagt en chokoladekage jeg havde pyntet med sukkerfigurer lavet af farvet sukkermasse/fondant - naturligvis også et halloweentema.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar