Søg i denne blog

onsdag den 20. maj 2015

Køkkenskrivere

Når man holder en stor temafest med masser af overraskelser, som fx menuen, er det alfa og omega at ingen overraskelser bliver afsløret før tid, men køkkenet er der jeg som regel befinder mig i den sidste time inden gæsterne ankommer og arbejder på højtryk med at få de sidste detaljer på plads i forhold til anretninger og tilsmagning og det betyder ofte også at det er der mine gæster samles. Jeg har desværre et meget lille køkken, i hvert fald til dette formål, derfor har jeg i år lavet et særligt skilt til at hænge på døren - Det er selvfølgelig skrevet med humor og glimt i øjet, men budskabet er klart ;) INGEN køkkenskrivere, tak!

Så må vi se om Jacob kan finde "værtinderollen" frem.



Jeg glæder mig naturligvis til at se alle mine gæster, mange af dem kommer langvejs fra, og jeg ser dem kun 1-2 gange årligt, og ofte i forbindelse med min "Eurovision song contest"-temafest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar