Søg i denne blog

mandag den 25. maj 2015

Strudsefjer-palme

Som centerpiece på bordet har jeg lavet en palme af strudsefjer i temafarverne.




Materialer:
  • 30 strudsefjer 
  • ½ Oasis-blok
  • 4 sugerør
  • Sølvpapir
  • Høj vase
  • Spraymaling

Den halve oasis-blok pakkede jeg ind i sølvpapir. Derefter spraymalede jeg blokken (med sølvpapiret på) og vasen i samme farve. jeg har givet begge dele 2-3 omgange. 

Da malingen var tør begyndte jeg at stikke strudsefjerene ind i oasisblokken (gennem sølvpapiret). Jeg har brugt 3 forskellige farver og har sørget for at farverne var jævnt fordelt på blokken. 

Blokken skal placeres øverst på vasen og for at sikre mig at den ikke vippede ned har jeg stukket 4 sugerør op i bunden af oasisblokken i midten således at de passer ned i vasens hals.

på billedet har jeg ikke spraymalet sølvpapiret da det stadig var på forsøgsbasis, men her ses sugerørene i bunden



Ingen kommentarer:

Send en kommentar